2016/10/23

vendredi et samedi.


I Fredagskväll gjorde jag först Bánh Mí
[ursäkta mig men, så himla gooooott!]


...sen parkerade vi oss i soffan med varsin drink i nypan
~ och kollade på underbara filmen Gainsburg.


På lördagen överraskade Jim mig, med middag på Bistro 
Bakgården. Jag valde ravioli [igen] och den var SÅ god!



Klockan åtta parkerade vi oss i soffan med lite vin och ost
och kollade på Så mycket bättre. Så bra, känner redan att
det är ett härligt gäng. Lördagarna är spikade hela hösten!



 Men nu är det söndag och jag ska läsa ut en bok, laga och
äta vietnamesiska vårrullar och pyssla med Traderaauktioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentarer publiceras direkt utan granskning, du som kommenterar ansvarar själv för innehållet i kommentaren. jag uppmanar dig att använda en vänlig ton, och ett civiliserat språk.


mille bisous, edie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...