2016/10/31

say what?

Det finns en sak som jag verkligen tycker är jättekonstig med Jim.

Det är, att om han inte kan sova, då måste han verkligen visa det,
för mig. Han ligger och vrider sig, suckar, nästan snyftar, lyfter upp
hunden i sängen, pratar med den, som han vet att jag brukar vakna
av. Tillslut, om han inte lyckats somna eller störa mig så till den grad
att jag vaknar, så går han och duschar med öppen dörr [vårt sovrum
ligger vägg i vägg med badrummet]. Jag förstår inte. Om man sover
dåligt själv känns det väl inte bättre av att ens partner inte heller kan
sova? Är det den gemensamma tröttheten och irritationen dagen efter
som på något vis ger någon slags tillfredställelse? Det kanske finns
fler personer som beter sig såhär, men jag har då aldrig träffat någon!


FARAWAY PEOPLE ~ WHAT''S WRONG WITH YOU? 

Nu ska vi strax åka till Växjö så att jag får byta gips 
+ äta thaimat och köpa avokados. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentarer publiceras direkt utan granskning, du som kommenterar ansvarar själv för innehållet i kommentaren. jag uppmanar dig att använda en vänlig ton, och ett civiliserat språk.


mille bisous, edie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...